بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام بصورت رایگان

افراد همیشه علاقه دارند تا با پرداخت کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسند . در  شبکه اجتماعی اینستاگرام چندین روش برای افزایش فالوور وجود دارد که در این مقاله روش های رایگان جذب فالوور را بررسی خواهیم کرد.

۱- جذب فالوور با فالو و تبادل

در این روش شما با افرادی که هم سطح خودتان هستند تعامل میکند و این افراد را فالو میکنید . برخی از فالوور های این پیج ها نیز پیج شماره را فالو خواهند کرد.

۲- جذب فالوور از طریق کامنت

بدون پرداخت هزینه می توانید به پیج های پربازدید یا سایر پیج ها مراجعه کنید و به پرسش هایی که در قسمت کامنت پیج ها می شود پاسخ دهید یا نسبت به پست منتشر شده یک کامنت مرتبط و زیبا بنویسید تا نظر خوانندگان کامنت را جلب کرده و باعث شود از پیج شما بازدید کنند.این یکی از بهترین روش های جذب رایگان فالوور می باشد .

سعی کنید زمان انتشار پست های افراد را بدانید تا بلافاصله پس از انتشار پست کامنت خودتان را قرار دهید تا بیشتر دیده شود.کامنت باید قابلیت دیده شدن را داشته باشد .

جذب فالوور با هشتگ
جذب فالوور با هشتگ
۳- هشتگ

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند و با توجه به اینکه اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند.

سعی کنید از هشتک های پرطرفدار استفاده کنید . برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را در قسمت سرچ بر اساس تگ در اینستاگرام وارد کنید تا به شما نشان دهد چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

۴ – لوکیشن

لوکیشن هم میتواند تا حد قابل قبولی ورودی پیج شما را افزایش دهد ، زیرا اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه حضور دارند نشان دهد.

در پست های بعدی روش های دیگری در مورد افزایش فالوور خواهیم نوشت.

 

 

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *