;

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن

همانطور که می دانید تلگرام در ابتدای 2020 وعده افزودن قابلیت تماس ویدئویی را داده بود و اکنون این وعده عملی شده است. قابلیت تماس تصویری تلگرام بی سرو صدا در نسخه 6.3 تلگرام آزمایشی نسخه iOS فعال کرده و کاربر پس از ده بار لمس تنظیمات و فعال‌کردن دکمه «قابلیت‌های آزمایشی»، می‌تواند دکمه «تماس ویدئویی» را نیز در صفحه پروفایل دیگران ببیند. 

البته دقت کنید که طرف مقابل (که با او می‌خواهید تماس ویدئویی بگیرید) نیز باید همین مراحل را طی کرده و این ویژگی آزمایشی را فعال کرده باشد. امیدواریم این گزینه هر چه زودتر برای سایر نسخه های تلگرام نیز فعال شود.کم کم شاهد آن هستیم که تلگرام به یکی از قوی ترین پیام رسان های تاریخ تبدیل می شود.

 

مقاله پیشنهادی: تبلیغات گسترده در تلگرام 

 

 

قابلیت تماس تصویری تلگرام

تماس تصویری تلگرام قابلیت کاربردی و مهمی است که کاربران تلگرام تا کنون از آن محروم بوده اند، زمان زیادی طول کشید تا کاربران در کنار ارسال پیام متنی ، بتوانند تماس صوتی نیز برقرار کنند . اما پس از ایجاد قابلیت تماس صوتی ، کاربران این پیام رسان برای برقراری تماس های تصویری نیز لحظه شماری می کنند تا بالاخره از هفته گذشته در نیمه مرداد ماه امسال این قابلیت ارائه شد.

 یکی از دغدغه های اصلی پیام رسان ها ، امنیت ارسال و دریافت پیام ها ( صوتی ، تصویری یا متنی ) می باشد. به همین جهت تلگرام در برقراری تماس های صوتی خود سعی کرد جدیدترین فناوری های رمزنگاری اطلاعات را در مبدا و مقصد مورد توجه قرار دهد و قطعا در فعال سازی تماس تصویری تلگرام توجه به امنیت اطلاعات باز هم در اولویت خواهد بود.

 

تماس تصویری تلگرام
قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن

 

فعال سازی تماس تصویری تلگرام

برای فعال سازی تماس تصویری تلگرام باید توجه داشته باشید که ابتدا باید آخرین نسخه تلگرام را دریافت و یا تلگرام خود را آپدیت کنید.از روز 24 مرداد ماه آپدیت تلگرام ارائه شده و در صورتی که بتوانید تلگرام خود را بروزرسانی کنید به راحتی می توانید از تماس تصویری تلگرام استفاده کنید. برای برقراری تماس تصویری تلگرام لازم است موارد ذیل را بررسی نمایید:

 

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آنبه منظور آغاز تماس تصویری در تلگرام می ‌توانید از صفحه پروفایل مخاطب مورد نظر خود اقدام کنید. برای این کار کافیست به صفحه مخاطب خود رفته و آیکون دوربین را تاچ کرده تا بتوانید تماس تصویری برقرار کنید.

 

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آندر طول برقراری تماس صوت نیز می ‌توانید آن را به تماس تصویری تغییر وضعیت دهید و در هنگام تماس تصویری در تلگرام، حالت تصویر در تصویر قابل استفاده است و شما می ‌توانید حین برقراری تماس تصویری اندازه آن را کوچک کرده و در میان چت ‌ها و کانال‌ های خود بگردید و آنها را نیز چک کنید.

 

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آنبرای انجام تماس تصویری می بایست حتما هر دو طرف آخرین نسخه تلگرام اندروید و آیفون را بر روی گوشی خود نصب داشته باشند و در عین حال در تنظیمات حریم خصوصی تلگرام قابلیت تماس را غیرفعال نکرده باشند.  

 

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آنهمانند تماس صوتی، تماس ویدئویی تلگرام نیز از رمزنگاری End To End پشتیبانی می ‌کند و در زمان مکالمه، چهار ایموجی به هر دو طرف مکالمه نشان می‌دهد که در صورت یکی بودن آن‌ها، امنیت تماس به‌صورت کامل برقرار است. 

 

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آنموسسان تلگرام می گویند در آینده قابلیت ‌های بیشتری به بخش تماس ویدیویی افزوده می‌شود که از جمله آن‌ ها می‌توان به برقراری تماس گروهی اشاره کرد.

 

جایگزین تماس تصویری تلگرام

تا قبل از انتشار رسمی نسخه تلگرام که قابلیت تماس تصویری تلگرام را دارا باشد ، پیشنهاد ما استفاده از برنامه غیر رسمی ویدوگرام بود. Vidogram یک اپلیکیشن پیام رسان مبتی بر نرم افزار تلگرام می باشد که برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی و ارائه شده است و برای کاربران خود این امکان را فراهم می کند تا با مخاطبان خود در تلگرام تماس های تصویری با کیفیت بالا برقرار نمایند.

با ویدوگرام , امکان پیام رسانی و تماس تصویری و صوتی ساده، سریع و امن را به صورت رایگان خواهید داشت. ویدوگرام برای محافظت از حریم خصوصی شما از روش رمزگذاری پیشرفته ای استفاده میکند که فقط شما و طرف مکالمه تان به تماس ها دسترسی دارید.

اپلیکیشن ویدوگرام را می توانید در کنار نسخه رسمی اپلیکیشن تلگرام بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید و به صورت همزمان از دو نسخه تلگرام بر روی یک دستگاه اندروید تا زمان فعال سازی تماس تصویری تلگرام بهره ببرید.

 

ویژگی های ویدوگرام عبارتند از :

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن رمزگذاری حرفه ای پیام ها برای حفظ حریم خصوصی کاربران

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن امکان برقراری تماس های تصویری و صوتی با کیفیت بالا

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن قابلیت ارسال پیام به دیگران بدون نقل قول

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن امکان ویرایش ها پیام ها پیش از ارسال به کاربران

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن امکان تغییر پس زمینه و تم نرم افزار

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن مشاهده وضعیت آخرین تماس ها در صفحه اصلی نرم افزار

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن قابلیت حذف پیام ها تا 48 ساعت پس از ارسال به افراد

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن امکان جستجوی آسان حساب های کاربری افراد

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن امکان تغییر صدا به ربات , فرد عصبانی 

 

نحوه برقرای تماس تصویری در تلگرام 

برای برقراری تماس تصویری می بایست مراحل ذیل را دنبال کنید :

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن چت مورد نظر خود را در صفحه اصلی انتخاب کنید.

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن دو آیکن موجود در بالای صفحه برای برقراری تماس صوتی و تصویری می باشند.

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن با استفاده از آیکن سمت راست می توانید تماس صوتی برقرار کنید و در هنگام مکالمه می توانید با استفاده از آیکن میکروفون تماس خود را ضبط کنید و همچنین با استفاده از آیکن بلندگو صدای خروجی را به بلندگوه های گوشی انتقال دهید.

قابلیت تماس تصویری تلگرام و نحوه فعال سازی آن با استفاده از آیکن سمت چپ میتوانید تماس تصویری ایجاد کنید . آیکن موجود در بالای صفحه برای جابجایی تصویر بین دو دوربین اصلی و سلفی میباشد.

 

حرف آخر 

تماس تصویری تلگرام در مقایسه با سایر پیام رسان های هم سطح خودش از کیفیت مطلوبی  برخوردار نیست. بدیهی است که به علت استفاده از فیلتر شکن برای وصل شدن به تلگرام این موضوع روی کیفیت تماس ها نیز تاثیر گذار باشد البته ممکن است این مشکل در نسخه هایی که در آینده تلگرام ارائه می کند نیز برطرف شود.

اگر گزینه تماس تصویری در صفحه چت شما قرار ندارد به این معنی است که هنوز تلگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا نداده اید. پس حتما برای استفاده از تماس تصویری این پیام رسان ، تلگرام را آپدیت کنید. از طرفی دیگر برای برقراری تماس تصویری تلگرام لازم است هر دو طرف تلگرامشان رو آپدیت کرده باشند. قابلیت تماس تصویری تلگرام در آخرین نسخه این نرم افزار تعبیه شده است و برای استفاده از آن حتما نیاز است هر دو طرف مکالمه در ابتدا تلگرام خود را آپدیت و از سرعت اینترنت خوبی برخوردار باشند.

لازم است بدانید شویراد در زمینه تبلیغات گسترده تلگرام نیز فعالیت دارد؛ هر سؤالی در این زمینه داشتید با کارشناسان ما در  شویراد تماس بگیرید. 

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟
[yasr_visitor_votes]
 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *