;

روش های افزایش فروش در اینستاگرام

 اینستاگرام نشان داده است که یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارها محسوب می شود و می تواند سبب دیده شدن محصولات و خدمات گردد. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و هر روز بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در اینستاگرام فعالیت دارند. تبلیغات اینستاگرام برای دیجیتال مارکترها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بسیاری از کسب و کارهای برای ارائه محصولات خود به مشتریان علاوه بر فروش حضوری و یا سایت روی فروش از طریق اینستاگرام نیز تمرکز می کنند.

افزایش فروش از طریق اینستاگرام تکنیک های تخصصی اما راحتی دارد که با رعایت آنها می توانید فروش پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.

جذب فالوورهای واقعی

خرید فالوور فیک و یا افرادی که با میل و علاقه خود پیج شما را دنبال نمیکنند، فرستادن پیام های تبلیغاتی افراطی به دایرکت افراد و یا تولید محتوای برای پیج بدون هدف، اشتباهات بزرگی هستند که بسیاری از پیج ها برای افزایش فالوورهای خود انجام می دهند!

در این حالت با وجود افزایش فالوور افزایش فروش اتفاق نمی افتد! چرا؟ چون هیچکدام از فالوورهای جذب شده مخاطب محصول و خدمت ارائه شده توسط شما نیستند، نمی دانند شما چه کسی هستید، چه خدمت یا محصولی ارائه می دهید و اصلا چرا باید از شما خرید کنند.

برای افزایش فروش اینستاگرام باید مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود را پیدا کنید و یعنی

کارهای زیر را انجام دهید.

از هشتگ ها استفاده کنید

شما باید وقت و انرژی زیادی برای پیدا کردن هشتگ های مناسب صرف کنید. هشتگ های مختلفی را امتحان کنید و آنهایی که بیشتر از بقیه تاثیرگذار هستند را انتخاب کنید. سعی کنید علاوه بر هشتگ های پرطرفدار در رابطه با کسب و کار خود هشتگ های اختصاصی برای کسب و کار خود را نیز طراحی و از آنها استفاده کنید.

ابتدا نوع محتوای مناسب برای ارائه محصول خود را مشخص کنید، برنامه ریزی کنید و برای ارائه محتوا زمان بندی دقیق داشته باشید.

به جای استفاده از ربات های اینستاگرامی و یا فالو آنفالو کردن افراد برای دیده شدن که برخلاف قوانین اینستاگرام است سعی کنید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید. برای مثال پست های افرادی که به حوزه کاری شما علاقه مند هستند و در این رابطه پست و … منتشر کرده اند را لایک کنید، کامنت بزارید و با آنها در ارتباط باشید.

پست های با کیفیت در پیج قرار دهید

در طراحی عکس ها سعی کنید خلاق باشید و تصاویری با کیفیت و جذابیت بالا تولید کنید که مخاطب با یک نگاه جذب آنها شود.

محصول موردنظر خود برای ارائه را در تصاویر به طور مشخص نشان دهید و ساختار کلی پیج، رنگ ها و چارچوب های تولید محتوای تصویری خود را با توجه به هویت برند خود مشخص کنید.

کاربران خود را دریابید و با آنها تعامل کنید

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که همواره با کاربران خود در ارتباط باشید . این ارتباط می تواند از طریق استوری یا دایرکت باشد .

سعی کنید استوری های جذاب درست کنید تا بتوانید با فالوورها بیشتر ارتباط بگیرید

کامنت های فالوورها را مهم شمرده و به آنها اهمیت دهید و به تمامی آنها پاسخ دهید .

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟
[yasr_visitor_votes]
 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *