فالوور فیک بخریم یا نه

خرید فالوور فیک یکی از راه های خودنمایی در اینستاگرام است. ولی مشکلات زیادی را برای پیج شما ایجاد می کند . که مهمترین آنها کاهش شدید نرخ تعامل پیج اینستاگرام شما می باشد

فالوور فیک چیست؟

زمانی که در یک حساب کاربری در اینستاگرام از آدرس های جعلی برای ساخت ایمیل استفاده می شود، این بدین معناست که به جمع کاربران اینستاگرام یک کاربر و عضو جعلی افزوده شده است. حال اگر این عضو غیر فعال شما را فالوو کند هیچ نفعی برایتان ندارد که به این فالوور ها فالوور فیک  می گویند.

مزایای فالوور فیک

فالوورهای فیک و جعلی در اینستاگرام فقط به منظور بالا بردن تعداد فالوورهای دیگر کاربران اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از بهترین راه های جلب توجه دیگر کاربران است .
هنگامی که کاربری وارد یک صفحه می‌شود، در نگاه اول تعداد فالوورها نظرش را جلب می‌کند و در مرحله بعد به سراغ مطالب می‌رود. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد،متاسفانه ممکن است پست‌های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند.درصورتی که فالوورهای (فیک) شما زیاد باشند کاربر پست های شما را بررسی می کند ، اگر پست‌هایتان از کیفیت خوبی برخوردار باشد، صفحه شما را دنبال می‌کند و می‌توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید.

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

کاهش نرخ تعامل 
بزرگترین ضریه ای که خرید فالوور فیک به پیج می رساند کاهش نرخ تعامل یا اینگیجمنت است. با توجه به اینکه تمام رفتارهای  کاربران  در اینستاگرام توسط الگوریتم های پیشرفته اینستاگرام مورد بررسی و تحلیل قرار میگیره و فالوور فیک هیچ گونه تعاملی با پیج ندارند ، اینستاگرام به پیج شما نمره ی منفی می دهد و این باعث کمتر دیده شدن پیج شما می شود.
عدم اعتماد کاربران 
 هنگامی که شما فالوور فیک خریداری می‌کنید، تعداد لایک و دنبال‌کنندگان شما تناسب ندارند و این کاربران خرید سریع متوجه این مسئله می‌شوند. هنگامی که کاربر متوجه فالوورهای فیک صفحه شما بشود، نمی‌تواند به شما اعتماد کند.
هزینه های بیشتر برای جبران کاهش لایک و کامنت
شما برای واقعی جلوه دادن فالوورهای خود باید لایک فیک خریداری کنید و این یعنی باید هزینه اضافی بابت خرید لایک کنید. از طرفی هدف تنها افزایش لایک‌های یک پست نیست و اگر مدیریت یک کسب‌وکار را برعهده دارید، هدف شما تبدیل کاربران به مشتری است. بنابراین خرید فالوور فیک نه تنها سودآوری برای شما ندارد، بلکه دائماً باید برای لایک‌های فیک هم هزینه کنید و این موارد هزینه‌های اضافی کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد.
حذف فالوور های فیک توسط اینستاگرام
اینستاگرام جدیداً الگوریتم خود را آپدیت کرده است و فالوورهایی که پست‌های شما را لایک نمی‌کنند، حذف می‌کند. به عبارت دیگر اینستاگرام کاربرانی را که هیچ عکس‌العملی در صفحه شما ندارند را به عنوان فالوور غیرفعال به حساب می‌آورد و آنها را حذف می‌کند.

 

 

 

 

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟
0 رای، 0 از 5
 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *