;

فروشگاه اینستاگرام چیست؟

با افزایش دسترسی به اینترنت، کسب و کارهای سنتی به مرور زمان جایگزین تجارت الکترونیک شده اند. امروزه بسیاری از افراد و شرکت ها دریافته اند که فضای مجازی تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش و ارائه خدمات بهتر به برند آنها دارد، در حالی که این افزایش فروش فیزیکی مستلزم هزینه و تجهیزات هنگفتی است.

بنابراین عموم مردم چشم به راه کسب درآمد اینترنتی هستند و راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروشگاه اینستاگرام در اولویت این افراد است. برای موفقیت در این زمینه و پیشی گرفتن از رقبا، باید بهترین رسانه برای این کار انتخاب شود. البته در عین حال انتخاب نحوه و نحوه استفاده از رسانه نیز تاثیر زیادی در کسب درآمد آنلاین دارد.

مطمئنا بهترین ابزار و رسانه یک وب سایت اختصاصی است که ویژگی های زیادی به شما می دهد و از دیگران مستقل است. برای سفارش انواع وب سایت و معرفی شرکت ها و فروشگاه ها با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت می توانید با تیم فروشگاه اینستاگرام تماس بگیرید.

اگر در ابتدا توانایی ایجاد وب سایت را ندارید می توانید از شبکه های اجتماعی با بستر مناسب برای فروش استفاده کنید. برای انتخاب بهترین رسانه پس از وب سایت اختصاصی باید به این نکته توجه کنید که برنامه انتخابی تعداد زیادی کاربر فعال دارد، پلتفرم خوب و امکانات تجارت الکترونیکی داشته باشید.

مقالات مرتبط را بخوانید: قابلیت تگ خرید محصول در اینستاگرام چیست؟

چرا اینستاگرام برای راه اندازی کسب و کار مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی است؟

اگر به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها کاربران کمی دارند، فیلتر شده‌اند یا فضای کاری مناسبی ندارند. در حالی که اینستاگرام امروزه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال از سراسر جهان دارد، ویژگی های خوبی نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد و بستر مناسبی برای افرادی است که می خواهند تجارت کنند.

اینستاگرام چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ قبلا تایید شده است که با کلیک بر روی اینستاگرام به صفحه او هدایت می شوید. اگر فروشگاه اینستاگرامی دارید، وارد جامعه بزرگ فروش آنلاین شده اید. زیرا طبق آمار، بیش از یک سوم کاربران اینستاگرام حداقل یک محصول را که اولین بار در اینستاگرام دیده اند، خریداری کرده اند.

اگرچه در گذشته خرید آنلاین دشوار بود، اما امروزه کاربران عاشق خرید آنلاین اقلام ضروری هستند. آن را به راحتی و با چند کلیک از اینترنت با هزینه کمتر دریافت کنید.

  • اگر به صورت آماری به مشکل نگاه کنیم، می بینیم که تا سال 2018 حجم خرید آنلاین کاربران ایرانی به 18 درصد کل تراکنش ها رسیده است.
  • تعداد کاربران اینستاگرام در سال جاری بیش از 24 میلیون نفر است که تقریبا 30 درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می دهد.
  • و اینستاگرام در بین 20 کلمه پر جستجو در سال 2018 قرار دارد.
  • این بدان معناست که اینستاگرام یک پلتفرم آنلاین است که می تواند میلیون ها درآمد برای شما به ارمغان بیاورد.

زمینه های فعالیت تجاری در اینستاگرام چیست؟

این روزها بازار فروشگاه های آنلاین در اینستاگرام داغ است. هر شخصی می تواند به راحتی کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی راه اندازی کند و محصولات خود را به فروش برساند.

فروشگاه های چند طبقه، اجاره میلیونی، ROI، هزینه های شگفت انگیز و …. دور انداختن با حداقل سرمایه و یک گوشی هوشمند می توانید محصولات و خدمات خود را به دیگران عرضه کنید و درآمدهای میلیونی از آنها کسب کنید، به گونه ای که حتی تصورش را هم نمی کنید.

برای اثبات آن نیازی به صحبت زیاد نیست، می توانید با کمی گشت و گذار در اینستاگرام متوجه شوید. افرادی هستند که شروع به فروش لباس، لوازم آرایش، جواهرات، کیف، کفش، عطر، شال گردن، کلاه، عینک و موارد دیگر در اینستاگرام می کنند. به تدریج رشد کرد و درآمد میلیونی داشت.

افراد زیادی هستند که به صورت حرفه ای روی یک موضوع در اینستاگرام کار کرده اند و توانسته اند فالوورهای زیادی را دور خود جمع کنند و اکنون میلیون ها تومان از تبلیغات در صفحه خود کسب درآمد کنند.

این تجارت آنقدر سودآور شد که برای بسیاری تبدیل به اولین شغل شد. حتی فروشگاه ها و شرکت های بزرگ برند می سازند و خدمات و محصولات خود را بر روی این پلتفرم می فروشند.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که چرا ایجاد فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل اینستاگرام اهمیت دارد و چه مزایایی دارد؟ چگونه کار خود را در همه زمینه ها آسان می کنید؟

مزایای داشتن فروشگاه اینستاگرام

فروشگاه اینستاگرام چیست؟ دسترسی آسان به اینستاگرام

اینستاگرام محیطی کاربرپسند دارد که یادگیری آن برای همه آسان است. با نسخه های مختلف، می توان به راحتی از هر دستگاه هوشمندی به آن دسترسی داشت. همچنین این اپلیکیشن تاکنون از خطرات فیلترینگ محافظت شده است.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟ 24 ساعت شبانه روز به فروشگاه اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

یکی از بزرگترین مزایای فروش آنلاین این است که در 24 ساعت شبانه روز در دسترس است. اگر در یک فروشگاه تجارت می کنید، نمی توانید 24 ساعت شبانه روز کار کنید. و اگر این امکان پذیر باشد، نمی توانید به عنوان مثال در ساعت 6 صبح مشتری دریافت کنید. در حالی که کاربران اینترنت می توانند 24 ساعت شبانه روز خرید کنند.

مشتریان شما می توانند هر زمان که بخواهند با شما تماس بگیرند و از شما سوال بپرسند که باعث افزایش رضایت مشتری از شما و افزایش فروش شما می شود. حتی زمانی که در حال خواب یا استراحت هستید، می توانید محصولات خود را در فروشگاه اینستاگرام خود بفروشید.
شما اعتبار بیشتری دریافت می کنید.

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در کنار کسب و کار فیزیکی می تواند شما را جدی تر، حرفه ای تر و به روزتر کند و در نتیجه اعتبار بیشتری کسب کند.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟ نگران آینده و مکان نباشید.

با ایجاد فروشگاه اینستاگرام، کسب و کار شما محدود به مکان خاصی نیست که باید نگران اجاره، تعداد مشتریان و غیره باشید. همچنین با شناخته شدن در اینستاگرام می توانید وب سایت خود را دیرتر راه اندازی کنید و نگران ترافیک سایت خود نباشید زیرا طرفداران زیادی در اینستاگرام جمع کرده اید.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟ شما مخاطبان بیشتری دارید.

شاید با راه اندازی سایت، شما به عنوان یک مبتدی بتوانید تعداد مورد نیاز کاربر را جذب کنید و شروع به ضرر کنید، در حالی که شروع با اینستاگرام این مزیت را دارد که کاربران زیادی دارد و تنها با کمی دانش می توانید خیلی سریع شروع به رشد کنید.

فروشگاه اینستاگرام چیست؟ در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

با ایجاد فروشگاه اینستاگرام نیازی به صرف هزینه زیادی برای اجاره مکان، تزئین آن، استخدام افراد زیاد و … ندارید. شما می توانید محصولی را به محض آماده شدن، سریع و آسان و بدون اتلاف وقت تبلیغ کنید.

 

نتیجه

بر کسی پوشیده نیست که این روزها تجارت الکترونیک در حال رشد است. افرادی که زودتر به انجام تجارت آنلاین فکر می کنند قطعاً برندگان آینده هستند. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم آماده و مناسب می تواند شما را به موفقیت های مالی بزرگ برساند. افراد زیادی هستند که کسب و کار خود را با اینستاگرام شروع کردند و در آن فروشگاه راه اندازی کردند و اکنون درآمد میلیونی دارند.

در این مقاله اهمیت کار در اینستاگرام و مزایای آن را برای شما آورده ایم. شما می توانید با بررسی جنبه های کسب و کار آنلاین وارد این دنیا شوید و همچنین بدانید که در این راه همه چیز آنطور که فکر می کنید آسان نیست و چالش های سخت خود را دارد.

آنچه مسلم است این است که موفقیت تصادفی نیست و کسانی که به آینده نگاه می کنند یک قدم جلوتر از دیگران هستند. شما می توانید در این راه موفق باشید و با آموزش صحیح به آرزوهای خود برسید.

امیدواریم شما یکی از کارآفرینانی باشید که از اینستاگرام شروع کرده و به میلیون ها نفر رسیده اید.

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟
[yasr_visitor_votes]
 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *