;

بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات کدام ها هستند؟

رسانه های اجتماعی قطعا یکی از مهم ترین بخش های تبلیغات آنلاین امروزه هستند. هیچ استراتژی یا کمپین تبلیغاتی بدون تبلیغات و بازاریابی رسانه های اجتماعی موفق نخواهد بود. به نظر شما بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات کدام ها هستند؟ سایت های دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات رسانه های اجتماعی تخصص دارند. آنها در کنار شما هستند و از بهترین و جدیدترین منابع استفاده می‌کنند و از استراتژی‌های تبلیغاتی موفق رسانه‌های اجتماعی که در سراسر جهان به اثبات رسیده‌اند، استفاده می‌کنند. آنها علاوه بر تدوین استراتژی و طراحی کمپین، مناسب ترین صفحات و کانال ها را بر اساس روابط کاری شما برای تبلیغات موثر در اینستاگرام و تلگرام انتخاب کرده و بهترین استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهند.

سردرگمی اینکه در کدام شبکه اجتماعی تبلیغ کنیم گاهی اوقات باعث می شود تا کنترل هزینه های تبلیغات از دستمان خارج شود .سوال بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که کدام شبکه اجتماعی برای تبلیغ بهتر است ؟

هر شبکه اجتماعی جایگاه خودش را دارد و تبلیغات در همه شبکه ها مناسب کسب و کار شما نیست و باید بر اساس نیاز خودتان اقدام کنید .در ادامه شبکه های اجتماعی پرطرفدار (اینستاگرام٬تلگرام) را مورد بررسی قرار می دهیم.

برای آشنایی با تبلیغات گسترده در اینستاگرام این مقاله را مطالعه کنید.

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات پولی

در این مدل تبلیغات شما بابت سفارش تبلیغ به افراد دیگر هزینه می پردازید تا تبلیغات محصول یا کسب و کار شما را در پیج و کانال های پربازدید خود قرار دهند.

تبلیغات رایگان

اگر قصد ندارید برای تبلیغات هزینه کنید  می توانید از روش های رایگان استفاده کنید که این روش کمی زمانبر می باشد.

بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات

برندسازی در اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات است و تبلیغ در اینستاگرام می تواند کمک بسیار زیادی به برندسازی و افزایش فروش شما کند همچنین اینستاگرام بالاترین نرخ رشد را در بین تمام شبکه های اجتماعی در دنیا دارد. تبلیغات در اینستاگرام برای تمامی کسب و کارها ایده آل است و  از هر صنفی که بخواهید میتوانید در اینستاگرام پیدا کنید . با توجه به میزان استقبال زیاد از اینستاگرام و تعداد بالای کاربران می توان گفت که اینستاگرام بهترین مکان برای برند سازی اینترنتی است.

شکل دیگری از تبلیغات در اینستاگرام است که بنام پروموت اینستاگرام شناخته شده است.  از آنجایی که اینستاگرام متعلق به فیسبوک است، وقتی در فیسبوک تبلیغ می کنید، می توانید مشخص کنید که آیا می خواهید این تبلیغ در اینستاگرام نمایش داده شود یا خیر. به این ترتیب اگر کمپین تبلیغاتی شما از نظر حجم و محتوا برای اینستاگرام مناسب باشد (فیس بوک این را تشخیص می دهد) به طور خودکار در اینستاگرام ظاهر می شود و گروهی از مخاطبان شما که ممکن است در اینستاگرام فعالیت بیشتری داشته باشند تبلیغات شما را می بینند.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی به ازای هر کلیک پرداخت می شود و تا زمانی که روی تبلیغ شما کلیک نشود، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. البته این شکل از تبلیغات که به تبلیغات پروموت در اینستاگرام معروف است به دلیل پرداخت دلاری برای بسیاری از ایرانیان سودی ندارد.

برندسازی در اینستاگرام تبلیغات در تلگرام

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که روزانه حداقل ۵ بار تلگرام خودش را چک نکند و این امر و بالا بودن تعداد ممبرهای تلگرام  سبب شده تا به یکی از بهترین ها جهت دیده شدن تبدیل شود.

برای تبلیغات در تلگرام روش‌های مشخصی وجود دارد که هر کدام هزینه و دستاوردهای متفاوتی دارند. اما این به آن معنا نیست که هر چقدر بیشتر هزینه کنید نتیجه بهتری می‌گیرید؛ بلکه بهتر است روش‌های مختلف تبلیغات در تلگرام را به خوبی بشناسید و بعد از آن با توجه به نیازهای خود اقدام به تبلیغات کنید.

بهتر است قبل از انجام تبلیغات با یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ مشورت کنید تا هم بتوانید هزینه را مدیریت کنید و هم تبلیغات بهینه تری انجام دهید.

برندسازی در اینستاگرام تبلیغات در فیسبوک

تا چند سال پیش مهمترین شبکه اجتماعی در وب، فیسبوک بود. با توجه به تعداد کاربران فعال فیس بوک و حجم زیادی از اطلاعاتی که روزانه وارد این شبکه اجتماعی می شود، فیسبوک بستر مناسبی برای تبلیغات آنلاین است. از آنجایی که تمامی کاربران فیس بوک برای استفاده از این شبکه و وارد کردن اطلاعات شخصی خود نیاز به ثبت نام دارند، فیسبوک دارای پایگاه داده عظیمی از اطلاعات شخصی است که به راحتی می توان از آن برای انتخاب مخاطب هدف استفاده کرد. .

نحوه تبلیغ در فیس بوک به این صورت است که با تعریف کمپین تبلیغاتی می پرسید به چند واحد تبلیغات مختلف نیاز دارید. در اینجا شایان ذکر است که تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اساساً تبلیغات آنلاین همیشه مبتنی بر آزمون و خطا است و نمی توان فرمول روشن و دقیقی را برای انواع تبلیغات به صورت خطی تعریف کرد. یک محصول ممکن است نتایج متفاوتی برای مخاطبان هدف متفاوت داشته باشد. شما باید بر اساس نتایج بهترین ها را پیدا کنید و تبلیغات و کمپین خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

برندسازی در اینستاگرام تبلیغات در توییتر

تبلیغات در توییتر بسیار شبیه تبلیغات در فیس بوک است. البته توییتر روش های مختلفی را برای انتخاب مخاطب هدف به شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا بهترین مخاطب هدف را برای کمپین تبلیغاتی خود انتخاب کنید.

در توییتر، مانند فیس بوک، می توانید مخاطبان هدف خود را بر اساس جنسیت، سن، زبان، علایق و رفتارهایشان هدف قرار دهید. یکی از ویژگی‌های جالب توییتر این است که می‌توانید مشخص کنید که کمپین تبلیغاتی شما فقط برای کاربرانی نمایش داده شود که مثلاً از دستگاه‌های تلفن همراه آیفون 13 استفاده می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید مخاطبان هدف خود را به‌طور دقیق انتخاب کنید. اگر نماینده شرکتی هستید که برای سیستم آیفون برنامه های موبایل ایجاد می کند، به راحتی می توانید مشخص کنید که این تبلیغ فقط برای کاربران دستگاه های آیفون نمایش داده شود.

از آنجایی که تبلیغات در این شبکه ها مبتنی بر کلیک است، کلیک های بسیار ارزشمندی بر روی تبلیغات خود دریافت خواهید کرد و مخاطبانی که مشتریان بالقوه خدمات و محصولات شما نیستند، تبلیغات شما را مشاهده نخواهند کرد. بنابراین کلیک های بی ارزشی روی تبلیغات شما انجام نمی شود و بودجه تبلیغاتی شما با نیت و هوشمندی زیاد تنظیم می شود.

در زمان اجرای آگهی و پس از نهایی شدن، با دریافت آمار بسیار دقیقی که دریافت می کنید، متوجه خواهید شد که تبلیغ شما چقدر هدفمند است و احتمالاً چه قسمت هایی از تبلیغ شما نیاز به بررسی و تغییر دارد و پس از چند بار تلاش و خطا. به شما این امکان را می دهد که بهترین سناریو را انتخاب کنید و سرمایه گذاری تبلیغاتی خود را با هوشمندی عالی مدیریت کنید.

توئیتر دچار اختلال شد!

شبکه اجتماعی #توئیتر از اواخر روز سه شنبه به وقت محلی در آمریکا ( 17 آوریل 2021 ) دچار اختلال شد. این اختلال علاوه بر خود توئیتر در پلتفرم مدیریت داشبورد توئیتر موسوم به توئیت دک هم رخ داده است.

شبکه اجتماعی توئیتر در اکثر نقاط جهان دچار اختلال شد و بسیاری از کاربران این شبکه امکان ورود به حساب بر روی دو سایت “Twitter” و “TweetDeck” را پیدا نکردند.

?حساب مختص به توئیتر دقایقی پیش ضمن تصدیق این اختلال نوشت: ما متوجه از دسترس خارج شدن Twitter و TweetDeck در سراسر جهان شدیم، کاربران احتمالا با مشکل جهت ورود به آن و یا با پیام خطای ورود مواجه می شوند، ما اکنون برای رفع آن تلاش می کنیم که وضعیت فوری به حالت عادی بازگردد.

بنابراین گزارش، وخیم ترین وضعیت اکنون در بخش شرقی آمریکا بخصوص در نیویورک و واشنگتن دی.سی، تمامی اروپا و کشورهای اسکاندیناوی مشاهده می شود.

برندسازی در اینستاگرام تبلیغات در پینترست

پینترست بستر خوبی برای کسب درآمد ایجاد کرده است. اگر به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، Pinterest را می توان یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار دانست. از آنجایی که کاربران زیادی در این شبکه اجتماعی عضویت دارند، فرصت خوبی برای شماست که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد با گوشی خود هستید. و همچنین اگر کسب و کار اینترنتی دارید و می خواهید فروش بیشتری را تجربه کنید، اولین قدم این است که دامنه محصولات و خدمات خود را گسترش دهید تا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

چگونه از مزایای کسب درآمد پینترست استفاده کنیم؟
یک وبلاگ مرتبط با زمینه کاری خود ایجاد کنید
بر اساس زمینه کاری خود محتوا تولید کنید و مخاطبان هدف خود را از طریق تبلیغات به وب سایت خود هدایت کنید.
از طریق ایمیل خود یک حساب پینترست ایجاد کنید
یک تصویر برجسته از نام تجاری خود را وارد کنید و آن را به پست وبلاگ خود سنجاق کنید
شریک آنلاین شوید.

برندسازی در اینستاگرام تبلیغات در لینکدین

در حال حاضر لینکدین را نیز می توان یکی دیگر از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغات به شمار آورد. از آنجایی که لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای است و اطلاعاتی که در آن ذخیره می کند بسیار مرتبط با شغل و اطلاعات شغلی افراد و شرکت ها است، فرصت های منحصر به فردی برای تبلیغات فراهم می کند. به عنوان مثال، اگر شما تولید کننده نرم افزارهای مالی و اداری مانند نرم افزار حسابداری هستید، بهتر است آگهی خود را برای افرادی که موقعیت آنها در شرکتشان به عنوان CFO تعریف شده است، اجرا کنید، احتمالا بهترین مخاطب هدف شما خواهند بود.

لینکدین نیز امروزه ابزاری قدرتمند برای غربالگری و استخدام افراد است و سایت های کاریابی جای خود را به لینکدین داده اند. می توانید به راحتی از اطلاعیه لینکدین برای تعریف شغل جدید و استخدام استفاده کنید. افراد معمولا پروفایل خود را در لینکدین به روز می کنند که شامل پروفایل حرفه ای آنها نیز می شود. اگرچه همه به طور مداوم اطلاعات خود را در سایر وب سایت های کاریابی به روز نمی کنند.

بنابراین تبلیغات در لینکدین برای جذب کارشناسان می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. یکی دیگر از ویژگی های تبلیغات لینکدین که این شبکه را کاملاً متفاوت می کند این است که به جای نمایش تبلیغ خود در وب سایت لینکدین، می توانید در زمانی که او در شبکه لینکدین است، تبلیغ را به عنوان پیام های داخلی لینکدین برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید.

امتیاز شما در رابطه با این مقاله ؟
[yasr_visitor_votes]
 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

 حدیث شجاع زاده
حدیث شجاع زاده

میلیون‌ها بار تلاش کردم تا به هدفم نزدیک بشم و این داستان همچنان ادامه داره...
نویسنده، سئوکار و طراح تصاویر تیم تحریریه شویراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *